www.victorycs.nl


  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size

Victory lanceert nieuwe website www.slachtofferinformatie.nl 

In de uitzending van 11 januari 2010 bij Tros Radar was één van onze slachtoffers te zien die de dupe is geworden van een wurgcontract.

Al jarenlang vechten wij tegen het gebruik van onjuiste en ethisch verwerpelijke contracten in de letselschadebranche. Als één van de weinige bureaus bestrijden wij actief de schimmige praktijken van diverse kantoren.  

Het gaat hierbij om de volgende activiteiten:

 

  1. Onnodig inboeken op no cure no pay
  2. Het gebruik van een akte van cessie bij letselschadeslachtoffers
  3. Dubbel declareren waarbij de expert zowel de no cure no pay vergoeding alsmede zijn loon van de verzekeraar (volgens de wet) ontvangt
  4. Makelaren in letsel die dossiers doorverkopen en zelf het onderliggende en vaak overbodige no cure no pay contract faciliteren of voor een bovenmatig percentage mee profiteren van de winst in het betreffende dossier
  5. Het bestaan van franchise organisaties in het letselschadevak waardoor het individuele lid teveel van zijn omzet kwijt is aan de franchisegever en de noodzakelijke slagkracht verdwijnt
  6. Het sluiten van geheime convenanten waar het slachtoffer niets van weet
  7. Openheid over de bestaande convenanten. Het slachtoffer dient het te weten dat het betreffende bureau of de advocaat het PIV convenant volgt, immers het betreft hier zijn schade
De site www.slachtofferinformatie.nl zal gedurende de komende jaren waar nodig worden aangevuld met meer content en wij zouden het ten zeerste waarderen indien u artikelen en materiaal wilt sturen welke een aanvulling kunnen zijn voor de site. Vrijwilligers die ons willen helpen bij het aldus aanvullend informeren van het slachtoffer zijn ook van harte welkom. Mocht u zich aan de inhoud van de site storen dan staan wij open voor een inhoudelijke dialoog en indien van toepassing zullen wij terstond correcties aanbrengen.

Namens de directie,

Jeroen Terlingen